att fylla garderoben med.

Har precis kommit hem från stan. Har varit en lång dag känns det som, hämtade först ebba hos mormor och morfar sen körde vi iväg på jakt efter en extern hårddisk till mig. Till en början hittade vi inte en enda som jag ville ha men så ringde morfar och sa att han hittat en på ''Kjell och company''. Så vi körde dit och köpte den :)

min nya externa hårddisk 499:-
Sen lunchade jag med mamma och Ebbis :) blev en bakad potatis för mig! Sen gick vi i några affärer :) Hittade sjukt mycket fina saker fick inte allt med mig hem men en del iallafall :)
mysig tröja från MQ
jeanstights MQ
prickiga tights MQ
tjocka tights H&M
träningsbyxor Stadium
Klänning H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback