Midsommar i bilder.


sista dagen.

just nu är jag verkligen jätte trött .. sista dagen på c4 idag, nästan lite sorgligt faktiskt! trodde inte att de skulle bli de men jo. förresten så vann vi ''gruppen som fått bäst på aktiviteterna'' grymma!!
Efter jag jobbat så åkte jag in till stan o fikade men emilia, jocke, evelina jimmi och adam. Sen gick vi till videomix och nu väntar jag på mat.

midsommar snart.

tjeeenna. ligger i min säng just nu o väntar på duschen. Har tränat idag och jag känner att jag kommer få träningsverk i mina ben. Men kul träning iaf! Midsommar nu snart :D sen töörki om 4!! haha


bild från förra midsommar.

lost without you!

Vill bara upptradera er om att det är 5 dagar kvar till turkiet :D och två dagar kvar på c4-lägret! Sen blir det slapp i två veckor. kalas ju! Träffa min milliebillie idag, hon kom precis hem från Cypern o var brun o fin. :) Nu kallar maten YES!

All I know is I'm lost without you
I'm not gonna lie
How am I gonna be strong without you
I need you by my side
If I say we never be together
and we'd end up with goodbye
Don't know what i do..
I'm lost without you.
I keep trying to find my way
but all I know is I'm lost without you
I keep trying to face the day
I'm lost without you

lite av varje.

hejsvej leverpastej.

Hade en skit fin utekväll igår, var verkligen jätte roligt! Kom hem någon gång efter 3. Innan bånken var hos jocke och där var med kalas kul!

Idag har jag varit så duktig att jag varit ute och sprungit! o snart ska jag klä på mig. Vid 5 ska jag passa min kusiner. Imorgon blir det nog ikea :) sen ska jag träffa truppis och vi ska göra vårt uppvisning program till Kristianstaddagarna.

Känns galet att det redan gått en vecka på c4, har gått så snabbt! o något som är ännu galnare är att nästa söndag åker jag till Turkiet :D :D :D


nej nu är det dags att röra på sig, eller?

PUSSS

TRYTTTEER!

Det är galet vad trött man är när man kommer hem från jobbet. Har legat och vilat i sängen i mer än en timme nu. Annars är det kanon där!!
Igår tränade jag med truppen och ani, var en vecka sen sist. Vi började lite smått på vårt uppvisningsprogram. Hade ingen musik först men det löste vi galant ;) Bilder kommer nedanför.
I tisdags var jag först och fikade med hannah och fia på H&B, MYSIGT! När jag kom hem var elin, enya och engla här. Sen kom lilla sebbi hit.
'
träningsdax!

hade ingen nyckel så fick fiffla ner skivan genom hålen. haha

mina kusiner var på besök i tisdes, så söta!!

Aktiv va det ja.

Har också bestämt mig för att bli mer aktiv med bloggandet! får se hur det blir med de :)

Idag är det exakt två veckor tills vi åker till TURKIET!! Hur glad blir man inte när man tänker på det? Imorgon börjar jag jobba på C4-lägret. Var på möte idag och fick tröjor m.m. Blir förhoppningsvis kul
Veckan som varit har varit bra, har fikat med klassen, haft skolavslutning, varit på student, utgång på bånken, sålt jordgubbar och varit på kalas.

Nu.. lite bilder från skolavslutning:
Först åkte jag och Emilia till solhaga och köpte blommor.
Sedan blev det WendesROCK!!
My grades! :)
Sen blev det fika i stan. Svängde också inom Carlings då och köpte mig en skjorta!



Nu ligger jag i sängen och tar det lugnt.
p.s på bilden ser ni skjortan jag köpte.

I am back!!!!