fika, lite shopping och jobb.

Igår fikade jag med felicia på house of bagels, mycket mys och mycket trevligt! Väldigt längesen jag och hon träffades ensamma. Efter vi fikat stack jag hem till joacim där vi skulle lotta sängplatser till Bergkvara! fick iaf sängplats :) GYTT! Och idag har jag varit i stan lite snabbt, handlat en tröja och så har jag jobbat!! Sista dagen jag jobbar imorgon sjukt skönt sen åker jag till Bergkvara över helgen med några vänner :) Nu ska jag leta efter en luftmadrass till hannah! Ha det gööööööööööööött! P.s fick även min collagejacka från gina igår :)!


tröja från H&M 149:-


en dek av jackan & mina nya solbrillor.

BYYYYYYYE


jobbbbbbbbbbat!

jobb, jobb och jobb .. Det är vad dagen har bestått av. Eller jag började inte förren klockan två så slappade lite på förmiddagen var även i stan och köpte mascara och solglasögon. Fick lite besök på jobbet idag, både av sanna & emilia. Det gillas skarpt! :) Skönt att jag bara har tre dagar kvar nu där nu!! När jag äntligen slutat stack jag och sanni till Mc donalds och träffade hannah som precis slutat jobba, sen cylla vi hem till hannahs pappa ett tag. Nu är jag hemma och mitt hjärtegull har kommit hit :) :) och nu ska vi mööjsa! p.s. jag var nyss så snäll att jag gjorde varm choklad åt honom hehhee
dagen outfit; linne monki, jeansshorts veromoda, klocka ur & penn.
jobbet, blåbär & hallon .
love u .

movie night

Godmorgon på er! Gårdagen spenderades med Hannah, Sanna, Ebba och Oliver. Vi hyrde film och köpte lite gott. Hachiko blev det, en bra och sorlig film. När jag kommit hem lite senare la jag mig i sängen och kollade på The last song, sjukt bra och sjukt sorlig film! En av mina favorit filmer nu.

Jaja här kommer iaf lite bilder;










1.5 och en kamera.

igår hade jag och sebbe ett och ett halvt år, fick jätte fina blommor och så av honom. Han lagade tacos till oss igår och så kollade vi på film och mös.




idag har jag varit och köpt en ny kamera med ebba. En rosa, den tar faktiskt jätte fina bilder så är kanon nöjd! Tänkte visa lite smakprov från när jag och ebba var ute och stutsade osv.









dagens,

tjeeeeeeeeennnnaaaaa!
jag är trööööööööööööööööööött.. har spelat beach handboll hela dagen! slutade med två vinster, en oavgjord och två förluster i gruppspelet! kom treee där. Sen ville vi lämna WO men de fick vi ej, eller jo om vi betalade 1000:- och det ville vi inte. Hamnade iaf i aslutspel och bestämde oss för att spela en pajas match.. :) kuuuuul som fan va de haha.
När vi skulle gå till bussen kommer lilla cornelia med sina fina citat. Löd såhär: När jag och axel var tillsammans var vi ungefär 70% hos mig och 40% hos axel. hahha!! Maria bara 70 och 40? och cornelia kommer med sitt svar JA VADÅDÅ? NEj men jag gillar människor som är lite efter i tänkandet :)
Nu ska jag vila liteeeeeee granna :) :) :) PÖSSS PÅ ER!!!

HEJSAN

Kristianstaddagarna är igång nu, har varit inne tre gång och ska in imorgon och på fredag också!!:) egentligen tycker jag inte att det är så kul men har man roliga vänner så gör dom det roligt :) Började jobba med att sälja jordgubbar i måndags, inte så kul.. men något som är kul är att jag tog mitt körkort samma dag :D :D känns hur bra och skönt som helst! ska hämta ut kortet imorgon :) nu ska jag borsta ska jubba imorgon med!! PYSSS



Eclipse

Har nyss kommit hem från bio med några vänner. Tittade på Eclipse, säger bara en sak: fy bubblan vad jag älskar twiilight filmerna!!

Nu blir det sova, beachsoccer imorgon jue! NATTI!!

home sweet home.

säger som dom flesta säger; borta bra men hemma bäst!
Turkiet var verkligen underbart o allt var verkligen skit bra! En vecka går alldeles för snabbt säger jag bara. Skulle vilja göra om allt igen, ute kvällarna, båtturen, allt festande, bad och sol m.m.
bjuder på några få bilder som smakprov:



så nu får det räcka för idag.. puss o kram!!