film nu!

nu blir det film-tajm med Sebbe, Ebba & Pappa. Känns verkligen inte som att klockan bara är tjugo i 8! Men det är väl så det blir när det börjar bli höst/vinter.


jag ..

vill iväg och shoppa nu !! är nästintill beroende av att shoppa. Det gör mig glad helt enkelt.



söndag

hejsan. sitter och kollar på desperate house wives. Köpte första säsongen igår, så att jag kan underhålla mig underlovet ;) har spenderat förmiddagen i Landskrona jag, tove och två av våra gymnaster var där och lärde oss ett rep program. Om en stund ska jag träffa sebbe, längtar! hej så länge,



tonåringen

Bilder från ebbis kalas kommer här;










nu ska jag sova. ska upp tidigt imorgon och åka till Landskrona!

fullt upp!

hejhej. har haft fullt upp idag! Skönt att kunna sätta sig och vila lite. Vaknade upp med min älskling och åt frukost. Sen stack han hem och jag åkte med pappa till stan och handlade present till min kusin som fyllde år. Sen åkte vi vidare till maxi för att handla lite. Vid 3 åkte vi på kalaset och fikade m.m. :) Nu har jag kommit hem och om tjugo minuter kommer några gäster hit haha! full dag idag, japp. 

bilder från kalaset igår kommer upp senare ikväll!

kalas

nu är allt klart inför kalaset, bara gästerna som saknas! uppdaterar senare.

dessa sakerna gömde sig i hennes presenter från mig & oliver.









japp det var de. nu ska jag plocka undan på mitt rum för det ser förjävligt ut där. Ska ju trots allt vara kalas här ikväll!

för det är ingen vanlig dag ..

Min fina syster fyller år idag, ett stort grattis till henne :)



Hej ännu en gång.

Har nästan precis ätit mat, blev någon köttgryta och ris gott var det iallafall. Sitter och kollar på Robinson nu! Träningen idag var riktigt jobbigt och jag är sjukt död i benen nu och riktigt trött. Men det är väl så det ska vara? Resten av kvällen ska jag bara njuta av framför tv:n och ta det lugnt! 

Förresten så ska jag nog till Stockholm den 19-21 november :) ska bli skoj!


träna.

nu är det snart dags att dra till träningen! eller kanske om en halv timme .. 



blir så sjukt sugen på soliga dagar när jag kollar igenom sommarbilderna. Gillar inte kylans alls, dock kan jag tycka att decembermånad kan vara ganska mysig förutom vädret då.

nu var det klart ..

ni får se allt imorgon :)


snart lov.

Äntligen hemma nu, sitter och äter fil med hallon & blåbär. Har knappt gjort något i skolan idag förutom att kolla på film, så himla skönt! Skulle varit ledig från skolan imorgon men nej ska ha föreläsning nu .. tur att den bara varar till 10.

Ska bli skönt med höstlov nu, behöver vara lite ledig. Och efter lovet ska jag ut på 6 veckors praktik ..
Imorgon fyller ebba år så ska fixa lite med hennes presenter nu! :)

dagens outfit.

tränat

hej på er! nu har jag precis ätit klart, ska sätta mig och göra klart det sista på pdl:n. Ska bli skönt att få det klart! Började dagen med att vakna upp hos mitt hjärta. sen cyklade jag till skolan precis som vanligt, slutade tjugo i tre! Cyklade hem och började på min läxa sen tog jag någon macka innan jag körde till friskis för att träna core bosu. ja det var lite om min dag, nu är det dags att göra vad som sa göras haha. Puss.
ÄLSKAR DIG, är så glad att du är min!

my day so fare.

hej, hemma från skolan nu. Var först på bio, sjukt konstig film! ''Fish tank'' hette den. Sen skrev jag religions prov, gick helt okej! Fick också reda på att jag var bäst i klassen på samhällen ;) fint. Nu kollar jag på gossip girl :)

9.1 kg.

sjukt att karl-fredrik gick ner 9.1 kilo på en vecka, bra jobbat! han som gick upp förra veckan t.o.m.  Nej nu ska jag gå och lägga mig! Det är ju en dag imorgon också ;) godnatt!!


spännande.

God kväll på er. Sitter och kollar på vem som ska åka ut i biggest loser Sverige, spännande.

Efter det blir det plugg..

tränare snart.

nu ska jag snart byta om till tränarkläder. Ska ju som vanligt varje måndag iväg och vara tränare från 16-19. Vi hörs såklart efter. :)

Ruggigt vad det hagel/regnar nu.


london

jag är riktigt sugen på att åka på en weekend.
London eller Paris hade varit kanon!

en dusch snart.

godmorgon. hoppas att ni sovit gott inatt! 

nu ska jag snart ta en dusch, sedan ska jag plugga religion & äta mitt choklad som jag fick av Sebbe igår! sötis.


Kvällsmat.

nu har jag precis ätit pizza/kebab med familjen, like it.
snart kommer sebbe och då ska vi mysa hela kvällen :) like it too.

ebba betyg sätter middagen:



min feta kebabtallrik!



Tränare, tränat.

hej! hoppas allt är bra med er. 

Har precis ätit lite tacos rester från igår. :) Var upp tidigt idag igen, skulle ju träna/vara tränare. Fick lära mig boll programmet och sedan kollade jag på när dom andra individuella körde program. Tror boll programmet blir kanon faktiskt. Bara vi kommer igång och är alla på träningarna.

Nu ska jag snart duscha och sedan ska jag städa på mitt rum+göra läxa. Rätt kul dag ändån!

Video.

videon är från den kvällen vi sa hejdå till Maria & kvällen vi firade Cornelia. Isabelle är så underbart bra på att förklara i videon.

Jag saknar när det var alla vi, vi FEM. När vi satsade allt vad vi hade tillsammans. När vi var som en liten familj. Jag saknar framför allt hur kul vi hade tillsammans, när det var alla FEM.



ikväll

hej på er, har precis kommit hem från Jocke. Vi gjorde inte speciellt mycket, pratade och hade det trevligt. Fick även lite massage av Hannah! BUSSIGT av henne!! Hannah, jag, Gustav och Fille(nemo) åkte även till maxi medan dom andra spelade fifa. Ska snart ladda upp en video med (tar lite tid)! men puss så länge.


TURKIET <3

saknar värmen & genemskapen! love

beställa hem?

Funderar på att beställa hem lite kläder? vad tycker ni om dessa?

Igårkväll

hej allihopa. nu har jag nästan precis varit och lämnat min mamma på jobbet! Körde och köpte glass också. Gårdagen spenderades hemma hos min älskling. Vi kollade på idol och mös en massa! Lovely. Gick upp lite över åtta för att vara tränare från nio till tolv. Tänkte hoppa in i duschen om en stund sen ska jag vila lite för jag är hur trött som helst nu. Kvällens planer är ännu inte bestämda ska iallafall äta tacos med familjen. 


ska nog sätta på lösnaglar efter duschen också!

helg

äntligen helg nu. Snön har smält bort nu & istället har vi massa regn här .. Har precis gjort scones. :) så ska snart gå och äta det medans jag kollar på kenza & tyra show!

Pissa fyller 17 idag så grattis till dig :) :D 


snö

hej. när jag vaknade imorse märkte jag att det snöat. fyyy! så det var bara att ta fram vinterjackan och cykla till skolan i kylan.. som tur är, är nästan all snö borta nu. Var en kort dag i skolan idag, skönt! Nu ska jag snart göra lite mat och vid halv 5 ska jag som alltid träna. :) Vi hörs efter.

trött nu,

sjukt vad trött jag blir när det blir mörkt så snabbt ute.. . Som tur är börjar jag inte förren 10 imorgon och då är det förhoppningsvis ljust när jag vaknar! Nu orkar jag inte sitta här längre, blir en stund framför tv:n sen ska jag sova. Natti.


hahaha.

julmust.

hemma nu. hittade inget på stan till mig själv utan köpte bara presenter. Efter stan åkte jag och Oliver och handlade på maxi! Köpte säsongens första julmust ;) gott. Nu ska jag snart äta sen ska jag hjälpa till att fixa till på Ebbis nya rum! puss

jag & mammi i hesta 2008. (på tal om julmust haha)

godagens.

sov hos min babyboy inatt,
nu är jag hemma och om en stund ska jag in till stan med oliver!




trött

precis hemkommen från medel/puls som passet på friskis blev! Var faktiskt jobbigt, är helt slut i huvudet nu. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och ikväll ska jag hem till Sebbe. Studiedag imorgon :) gottans!

en normal tisdags eftermiddag, japp!


vilket pass?

slutat skolan för dagen nu och nu sitter jag och funderar på vilket pass jag ska träna idag, svårt!!

Började skolan 9 sen var vi på Café Finland. Efter det gick jag och Emilia en rund i stan och lite innan tolv åkte vi till skolan för att ha Religion och Matte! Nu ska jag ta något och äta. Puss

hemma.

nu är jag hemma, kom kanske hem för en timme sedan. Dagen spenderades i stan med Sebban! Blev lite smått inhandlat. sen var jag tränare som jag skrev. nu är jag sjukt trött. ska kolla klart biggest loset sen hoppa in i duschen. Imorgon bitti ska vi till Café Finland med skolan, blir sovmorgon till 9! 


ringar från h&m
hårband från h&m

mössa från lindex.
köpte också några presenter! älskar att handla de haha.

frullebulle,

godmorgon. ledig idag så passade på att njuta av en god frukost. 



tänkte också passa på att städa undan lite grann på mitt rum, sen in till stan en stund innan det är dags att vara tränare i 3timmar. hur ser er dag ut idag?

köpte ett nytt nagellack från depend igår på maxi!

att drömma..

åhh vad jag är sugen på att vinna på triss lr något. Kunna köpa en helt ny garderob fylld med massa kläder. Det är skönt att kunna drömma. Är också sugen på december nu. Längtar efter att gå i stan med alla mysiga belysningar och köpa presenter till alla nära! Jul är en sån fin & mysig stämning. Nu ska jag iallafall kolla på chuck!

min helg

hej. har haft full rulle hela helgen och ingen tid för bloggen.

Fredagen började med en lektion i skolan till 10. Åkte hem & tog det lugnt en stund, vid två åkte jag och mina syskon in till stan och fikade m.m. På kvällen var jag med min kusin fia & några av hennes kompisar och festade lite. Vi drog också ut en stund i stan.

Och Lördagen spenderade hemma hos mina småkusiner där jag var barnvakt tills idag. Fick även hjälp av Sebbe & Ebba :)

idag ska jag ta det lugnt och vila ut mig. Imorgon ska jag sova länge!!


MVG

Torsdag idag och imorgon är det fredag hur skönt som helst! Fick tillbaka ett prov idag, MVG :) wie! Resten av dagen ska jag träna och ta det lugnt hemma. Är så himla trött i kroppen idag & har en del träningsverk också. Men det är smällar man får ta haha ;)

skivstång/kondition

hejpåer, just nu är jag sjukt jävla trött. Har varit på skivstång/kondition pass på friskis. SJUKT jobbigt!! Innan träningen var jag tränare i 1,5 h och innan dess gjorde jag inte för mycket har varit i skolan. Nu ska jag kolla lite på oth och sedan ska jag sova :)

brooke!


längtar tills oth imorgon, gossipgirl idag var bajs ..

mat o ro.

Hej igen, nu har jag precis ätit. Vi har ju börjat med mat och ro nu varannan vecka. Var god mat idag iallafall, makrill! Träningarna idag har gått bra och jag har så goa och söta gymnaster. Nu ska jag läsa lite Samhälle igen .. inte lika skoj!



plugga

tja, nu har jag pluggat samhälle en stund.. behöver en paus nu. Klockan fyra ska jag som vanligt iväg och vara tränare i tre timmar. Sen ska jag hem och plugga vidare igen. Känns som om det är det enda jag gör på vardagarna nu för tiden. Ska bli skönt med lov v.44. Nu ska jag koka en kopp kaffe sen ska jag lägga mig i soffan och börja läsa igen! XO!

studentmössa

har provat ut min studentmössa idag, känns som den blir riktigt grann ;) 

här kommer några bilder från i lördags;





hos mitt hjärta

sitter hemma hos Sebastian nu, har precis kollat på disney chanel. Ska snart ner och borsta tänderna.

Imorgon är ju egentligen min lediga dag men imorgon ska jag till skolan ändån. Fast ska bara dit snabbt och prova ut min studentmössa!:) sen ska jag hemma och plugga..

aja, sov gott då.

the blind side.

godkväll, har precis lagat maten här hemma. började dagen med träning från 10-12. När jag kom kollade jag på film, the blind side. Sjukt bra film rekommenderar den verkligen! Annars har jag bara tagit det lugnt och pluggat lite grann. 

Gårdagen hos Hannah var också kanon! Glömde tyvärr min kamera hemma .. Men Hannah tog bilder med sin, så när hon skickat bilderna kommer dom upp! Puss

mina tjejer ikväll

fybubblan, vad trött jag är nu.. Känns nästan som att man behöver ta en lite powernapp. Ikväll ska jag umgås med mina tjejer, vi ska göra pizza, mysa och snacka en massa!! Var evigheter sen vi alla var tillsammans. Tar med kameran och förhoppningsvis kommer jag ihåg att ta lite bilder. Bjuder på en gammal så länge.


från 9an i tyskland.

Godmorgon

Har nästan precis kört sebbe till sin samling och snart ska jag köra Ebba till sin träning. Känner mig sjukt snäll idag ;). Igår var jag, Sebbe och Hannah i Vinslöv och kollade på när Nisse spelade Handboll. Dom vann och nisse var såklart duktig. Efter Handbollen körde vi till maxi också! Jag tackar för denna kvällen och jag kan säga att den var roligare än den låter ;)

Mina sötisar.


things!


halsduk från Veromoda


stickadtröja från veromoda


strumpbyxor från h&m



ring från h&m


och lite presenter ;)

stan idag igen!

Tjenare! Skrev prov idag blev klar vid 9 tiden. Sen stack jag in till stan och shoppade med Emilia & lite med mamma. Jag och Emilia åt också i stan! 

tyvärr fungerar inte det och ladda upp bilder just nu. Men ska försöka om en stund. Då kommer shoppingen upp.

hemma från skolan nu.

Guuttendagen! Kom hem från skolan för en kvart sedan kanske. Fick reda på mitt Psykologi prov idag VG+ blev det, nöjd:) Vid halv 5 blir det träning och innan dess plugg inför provet imorgon! 


Shopping :)

blev lite småsaker i måndags från stan;


Kortare tröja från h&m.


lösnaglar från h&m (depend).

<3

I love you honey !



Internet krånglar.

Hej på er! Mitt internet krånglar hela tiden så kan bara gå in ibland tyvärr. Har iallafall skrivit svenska prov idag gick ganska bra :) Annars har jag inte gjort så mycket. Pluggat lite grann.. Igår var jag först på ledarmöte & efter det åkte jag hem till Sebbe och sov där :) Sen har det väl inte hänt så mycket mera! Ska försöka få igång one tree hill nu :) Hoppas internet är med mig!!! Hej så länge ..

pluggdag !

hejj på er. Är ju ledig idag, så har pluggat nästan hela dagen hitintills. Ska snart ta något att äta och vid 4-tiden ska jag åka till central och vara tränare som vanligt. Och när jag kommer hem därifrån ska jag plugga igen! Tråkigt men något som måste göras har två prov denna veckan och vill verkligen få bra på dom!


sometimes ..

''Sometimes you have to be apart from people you love, but that doesn't make you love them any less. Sometimes it even makes you love them more.''

Songs ,

Favorit låtar just nu ;
  • Just a dream - Nelly
  • When I look at you - Miley Cyrus
  • Near to you - A Fine Frenzy
  • Almost lover - A Fine Frenzy
  • Love the way you lie - Eminem, Rhianna

Träningsladdad.

Nu har jag äntligen fixat kort på friskis! Var där med Pappi för en stund sedan. Städade precis klart rummet också! Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt och mysa, det behövs!


lördagsmys

Hej igen. Just nu sitter jag och kollar på film med Sebbe & Pappa! ''Gladiator'' ser vi på. Var ju och kollade på handbolls match innan också, tyvärr förlorade Sebbes lag. Efter matchen åkte jag & Pappa till Maxi och handlade lite inför middagen. Tacos stod på menyn idag! Gott som tusan. Sen körde jag och hämtade Sebbe, vi åkte till godishuset och till Willy's där vi handlade MASSOR av gottis m.m. Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen så att jag inte missar hela! Hoppas att ni har en kanon kväll, PUSS



Handboll strax.

lyckad & rolig kväll igår! Det tackar vi för. Nu ska jag snart kolla på Sebbe när han spelar handbolls match! Sen får jag se vad som händer ikväller.
Ha det bra

outfit från igår;

Stan m.m.

tjudddeluttan! Började dagen med skola till kl.10. efter det stack jag in till stan med sebbe & en kille i hans klass! Köpte ett peace halsband tills ikväll! Sen åt vi och sebbe köpte en jacka. Efter det stack sebbe hem till dennis en stund och jag bakade. Sen kom sebbe hit igen! :) Nu ska jag snart äta med Pappa och Oliver :) Sen blir det FEEST!