Hemma..

HEEELLO SUNSHINES!

Är hemma från en helg i Bergkvara nu. Har haft jätte kul men skönt att komma hem för jag är sjukt trött. Ska bli skönt att sova i en stor säng inatt. Nu sitter jag hemma hos Sebbi och vi eller jag har precis druckit tee. Nu tittar sebbe på friidrott och jag sitter på datorn. Bilder från Bergkvara kommer när jag fått bilder från dom andra som var där och när jag sitter på min egen data.

Har förresten slutat jobba nu, så nu blir det härliga och förhoppningsvis soliga dagar resten av sommarlovet. Ska iväg imorgonbitti så det blir ingen lång sovmorgon imorgon men det får jag ta. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll istället :)

Men nu ska jag krypa upp till Sebastian. hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback