onsdag, torsdag och lite utav fredag.

Ledsen för att det inte blev någon upptradering igår, men vi blev kvar ett tag hos mormor&morfar sen körde jag direkt till Sebbe och sov där. Nu har jag iallfall precis kommit hem och ska snart hämta ebba och sen ska vi köra och köpa en externhårddisk till mig :)

I går började dagen med att jag gick upp vid tolv tiden och åt frukost sen städade jag undan på mitt rum lite grann. Pappa kom och hämtade mig och vi åkte till åhus och köpte glass! MUMA! Sen blev det hem, duscha och göra vid sig för att sedan bege sig till mormor och morfars koloni stuga. Där åt vi, spelade lite spel och hade det mysigt.



mamma, pappa ebba o morfar.


ebba o mormor


ebba!


sisss.


morfar, pappa, mamma o mormor.


plockepinn


I onsdags åkte jag, ebba och pappa ner till nogersund till farmor och farfars stuga för att pappa skulle borra något hål. Vi fick varsin glass vid hamen direkt när vi kom dit, gud vad mysigt där är. Men istället för att stanna där åkte jag farmor, ebba och några till till Sölvesborg för lite shopping. Fick en jätte fin tröja/tunnika av farmor. Senare på kvällen åkte jag hem till Hannah och kollade på film med henne och Emilia. Sex and the City 2 blev det. MASSA MYS på det.


från rut mfl. 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback