hej,

sitter och dricker cola just nu, tycker att jag förtjänar de. Har precis skrivit klart massa lappar till barngruppen jag tränar i gymnastik och nu kan jag säga att min hand är ganska död. Annars har jag inte gjort något vettigt idag, varit tränare, plockat undan lite på mitt rum och vilat upp mig :) 

sitter också och kollar på sista minuten resor haha. Brukar göra det ibland, hade varit hur fint som helst att åka till ett varmt land med några vänner. men tyvärr kan jag inte de för jag har skola här hemma och massa annat. Men drömma är fint ;-) Till våren ska jag iallafall åka!
Nu ska jag kolla vidare på resorna och ikväll ska jag mysa med min älskling som jag inte träffat på hela helgen!! <3

en resa för 1775!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback